Besteed uw backoffice uit, blijf optimaal bereikbaar en houd meer tijd over voor uw klanten.
Full BackOffice: besteed uw backoffice uit, blijf optimaal bereikbaar en houd meer tijd over voor uw klanten
Met Full BackOffice heeft u een complete administratieve backoffice, uitgevoerd door onze medewerkers en ondersteund door de bewezen dienstverlening van Anac. Wij voeren al uw administratieve werkzaamheden uit onder uw naam. U behoudt 100% controle en heeft volledig overzicht. U houdt meer tijd over voor persoonlijk klantcontact. En als u wilt, nemen wij ook de telefoon voor u op. Wel zo gemakkelijk, zo is uw kantoor altijd bereikbaar voor uw klanten.
Voor u en namens u
Als adviseur wilt u zoveel mogelijk tijd besteden aan uw klanten. Door het grote aantal volmachten en de bewezen dienstverlening, is Anac in staat uw volledige backoffice te verzorgen. Niet alleen de gehele schadebehandeling, maar ook inkomende telefoon, lopende offertes, prolongatie en incasso. Allemaal uit uw naam, met uw logo en in uw huisstijl.
Over Anac
Anac combineert hoogstaande service en innovatieve technologieën om dealerbedrijven en adviseurs te ontzorgen en hun volledige backoffice te faciliteren.
Wat verzorgen wij voor u?
- Alle correspondentie met uw klanten
- Telefoonondersteuning en -beantwoording bij afwezigheid
- Prolongaties inclusief incasso uit uw naam (volmacht)
- Administratie van prolongaties (provinciaal)
- Verwerken aanvragen (volmacht en provinciaal)
- Doorvoeren mutaties (volmacht en provinciaal)
- Afhandeling schademeldingen (volmacht en provinciaal)
- Communicatie en polisbladen in uw huisstijl
- Website en klantomgeving inclusief formulieren
Meer tijd voor uw klanten
Ons servicecenter handelt uit uw naam vragen, schademeldingen, verhuisberichten en mutaties af. Hebben uw klanten een ander verzoek? Dan krijgt u daarvan bericht in uw e-mailbox. De meeste zaken kunnen uw klanten trouwens zelf regelen, via de online klantomgeving op uw website.
Ook naar uw website heeft u geen omkijken meer: u kunt kiezen uit drie varianten, die geheel opgemaakt wordt in uw huisstijl.
Altijd volledig overzicht
Grip op uw administratie houdt u via het online Portaal, waar u alle aanvragen, mutaties en schademeldingen terugvindt. U kunt hier bovendien verzekeringen vergelijken en offertes opstellen. In uw huisstijl, uiteraard. Een eigen crm heeft u niet meer nodig.
- Administratie altijd up-to-date
- Maandelijkse financiële rapportage
- Overzicht rekening-courant met provisies
- Maandelijks overzicht activiteiten Full BackOffice
- Maandelijkse rapportage portefeuille
- Eenvoudig premies tiental volmachten vergelijken
- Ruim aanbod van 50+ provinciale verzekeraars
- Offertedesk voor zakelijke risico’s