Uiteraard doet Anac er alles aan om u en uw/onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn
Heeft u een klacht?
Voor u vinden wij goede service en hoge kwaliteit van onze dienstverlening van groot belang. Anac Backoffice streeft er naar haar adviseurs en bijbehorende relaties altijd goed en snel van dienst zijn. Toch kan het voorkomen dat de dienstverlening soms niet helemaal naar uw wens verloopt. Wanneer dat het geval is, dan willen wij dat graag weten. Samen met u zoeken wij dan naar een oplossing.
Wij streven er naar uw klacht op een zo goed mogelijke manier af te handelen. U ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons, in ieder geval binnen drie werkdagen. Wij behandelen uw klacht binnen 10 werkdagen. Soms hebben wij extra tijd nodig om uw klacht af te handelen. Als dit zo is, informeren wij u hierover.
Hoe kunt u uw klacht melden?
Er zijn verschillende manieren om ons te laten weten dat u niet tevreden bent. U kunt:
- als verzekerde contact opnemen met uw adviseur. Uw adviseur of bemiddelaar is er voor u;
- als verzekerde via onze website reageren. U kunt dit doen via dit online klachtenformulier
Nog niet tevreden?
De ervaring leert dat de meeste klachten naar tevredenheid worden afgehandeld door Anac Backoffice. Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat er gezamenlijk geen bevredigende oplossing wordt gevonden, dan kunt u met uw klacht terecht bij het KiFiD of de Burgerlijke Rechter.
- KiFiD
- Postbus 93275
- 2509 AG, Den Haag
- www.kifid.nl