Anac zorgt ervoor dat u minder automatiseringskosten heeft, tijd genoeg voor het bezoeken van cliënten én optimaal bereikbaar bent. U kunt meer tijd en aandacht geven aan nieuwe én bestaande relaties door het uitbesteden van uw backoffice.
Wat kan Anac betekenen voor tussenpersonen
U bent een groot deel van uw tijd met backoffice werkzaamheden bezig. Natuurlijk, u wilt uw klanten netjes te woord staan bij schademeldingen, het doorgeven van mutaties en opvang van uw telefoonverkeer, en volledige inzage in een online administratiepakket. Maar u ziet ook graag meer omzet door het verkopen van verzekeringen, zelfs het maken van bezoekafspraken, het aanbieden van een website en online werkplekken behoort tot de mogelijkheden. U mist tijd om voldoende aandacht te geven aan bestaande én nieuwe klanten. Dat begrijpen we.
Het is ons doel uw backoffice werkzaamheden, onder uw naam, uit handen te nemen en slim te organiseren. Dat doen we graag. We ontzorgen u volledig met betrekking tot uw administratie, klantenservice en automatisering. Maar we gaan verder. Veel verder. We zorgen ervoor dat u succesvoller wordt. Daar profiteren we namelijk ook van. Anac heeft al meer dan 20 jaar ervaring in het uitvoeren van backoffice werkzaamheden. We hebben de kennis in huis en zetten deze graag in voor onze klanten.
Onze ervaring en kennis gebruiken we om onze diensten te optimaliseren. Daar zijn we constant mee bezig. Zo kunnen we onze dienstverlening op topniveau blijven uitvoeren. Daarnaast investeren we in noviteiten om uw administratie beter en efficiënter te kunnen verzorgen. We gaan altijd voor het beste oplossingen, vanuit uw naam met dezelfde intenties als u heeft: uw klanten de beste mogelijke ervaring geven zodat zij tevreden klanten blijven.
We leveren kwaliteit zonder compromissen te sluiten en zetten onze jarenlange ervaring in om uw klanten zo optimaal mogelijk te bedienen.